Blogas

Check-out (pirkimo užbaigimo procesas) optimizavimas el. parduotuvėse

2015-09-07

Ankstesnėse laidose dažniausiai kalbėjau ir kalbinau laidų svečius apie tai, kaip pritraukti daugiau lankytojų į el. parduotuves. Šioje laidoje pirmą kartą kalbu apie tai, kaip padaryti, kad kuo didesnė dalis el. parduotuvių lankytojų virstų į pirkėjus. Dažnai tai vadinama konversijos optimizavimu (conversion rate optimization). Šiame webinare kalba eis tik apie vienos el. parduotuvės vietos – check-out – optimizavimą.
Apie geriausius pasaulyje check-out optimizavimo pavyzdžius skaitykite šiame įraše.

Visų laidų įrašus rasite čia.

Seminare buvo naudojama žemiau esanti prezentaciją.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Phone: +370 (650) 77378
Skype: vlasap