Blogas

Dropshippingas ir Oberlo verslo modelis (webinaras)

2016-12-09

Šiais metais, vienas labiausiai augusių lietuvių kilmės tarptautinių startuolių buvo OBERLO. Jo verslo modelis labai paprastas – jis padeda lengvai ir patogiai integruoti Shopify su AliExpress, taip tampant AliExpress partneriu. Tam nereikia jokių techninių žinių! Startuoti su nauju elektroniniu verslu, Oberlo pagalba, galima per vieną valandą. Ir dar – tam beveik nereikia jokių investicijų!
Kodėl beveik? Startuoti galima be jokių investicijų, bet vėliau visa tokio verslo sėkmė priklauso nuo verslininko sugebėjimo išreklamuoti savo naujai sukurtą parduotuvę. Juk jei nebus lankytojų, tai neuždirbs ir komisinių iš pardavimo.
Bet, pažiūrėkite mano interviu su vienu iš startuolio Oberlo steigėju Tomu Šlimu ir sužinokite apie viską iš pradžių.

Visų webinarų įrašus rasite čia.

Laidoje Tomui uždaviau šiuos ir kitus klausimus:

  • Koks yra Oberlo verslo modelis?
  • Kaip veikia paslauga?
  • Kokie yra klientų augimo tempai? Kiek naujų paskyrų sukuriama per dieną?
  • Per kiek laiko galima susikurti Oberlo pagalbą el. parduotuvę su 50 prekių?
  • Kokios kompetencijos tam reikalingos?
  • Kas yra dropshippingas ir kaip tai veikia?
  • Dirbant pagal affiliate ir dropshipping modelį belieka rūpintis rinkodara. Kaip tai sekasi Oberlo klientams?
  • Kokia dalis jūsų klientų yra mokantys pinigus?
  • Kaip vyksta problemų sprendimas, jei kliento klientui iškyla problema?
  • Kaip organizuoti grąžinimai?
  • Ar turite savo klientų sėkmės istorijų?
  • Kaip sekasi suvaldyti plėtrą?
  • Kas iš Lietuvos kelsis į Berlyno biurą?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Telefonas: 865077378
Skype: vlasap

Interneto rinkodaros naujienos ir renginiai

Paskutiniai blogo įrašai