Blogas

Check-out (pirkimo užbaigimo procesas) optimizavimas el. parduotuvėse

2015-09-07

Ankstesnėse laidose dažniausiai kalbėjau ir kalbinau laidų svečius apie tai, kaip pritraukti daugiau lankytojų į el. parduotuves. Šioje laidoje pirmą kartą kalbu apie tai, kaip padaryti, kad kuo didesnė dalis el. parduotuvių lankytojų virstų į pirkėjus. Dažnai tai vadinama konversijos optimizavimu (conversion rate optimization). Šiame webinare kalba eis tik apie vienos el. parduotuvės vietos – check-out – optimizavimą.
Apie geriausius pasaulyje check-out optimizavimo pavyzdžius skaitykite šiame įraše.

Visų laidų įrašus rasite čia.

Seminare buvo naudojama žemiau esanti prezentaciją.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Galite naudoti šias HTML žymas ir atributus: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Telefonas: 865077378
Skype: vlasap

Interneto rinkodaros naujienos ir renginiai

Paskutiniai blogo įrašai