Reta proga buvo pakalbinti interneto rinkodaros specialistę su dideliu stažu B2B srityje. Lietuvoje jau nemažai yra profesionalų, kurie dirba su B2C interneto rinkodara, bet B2B srityje patyrusių žmonių nedaug. Asta Trapulionienė daug metų dirba su pasauliniais klientais B2B srityje. Interviu Asta paaiškino, kuo B2B interneto rinkodara skiriasi nuo B2C interneto rinkodaros, kokios priemonės naudojamos.

Visų seminarų įrašus rasite čia.

Laidoje viešniai uždaviau šiuos ir kitus klausimus

  • Kuo B2B rinkodara internete skiriasi nuo B2C?
  • Ar B2B įmonėms reikalinga interneto rinkodaros strategija?
  • Kokios B2B interneto rinkodaros strategijos yra populiariausios ir veiksmingiausios?
  • Kokie interneto rinkodaros kanalai veiksmingiausi B2B srityje?
  • Su kokiais iššūkiais susiduria B2B įmonės dirbdamos su rinkodara internete?
  • Kokių kompetencijų reikia dirbant su B2B skaitmenine rinkodara?
  • Kokiose verslo šakose B2B internetinė rinkodara įmonių įvaldyta geriausiai?
  • Kokie interneto rinkodaros įrankiai įmonėms naudojami Vakaruose, kurie nepakankamai išnaudojami Lietuvoje?
  • Kokius socialinius tinklus ir kaip patartumėte panaudoti B2B rinkodaroje?
  • Kokias turinio rinkodaros priemones naudoja B2B rinkodarininkai?
  • Kaip B2B įmonės naudoja video?
  • Kokio tipo B2B įmonėms pavyksta sėkmingai panaudoti el. pašto rinkodarą ir kaip efektyviausiai išnaudoti el.pašto rinkodarą?
  • Kaip B2B rinkodarininkai gali išnaudoti rinkodaros automatizavimą?
  • Kaip B2B įmonės gali tapti patrauklesniais savo klientams?

Laidoje Asta Trapulionienė rodė šią prezentaciją: