Login konferencijoje Aurimas Paulius Girčys bandė pademonstruoti, kaip paprastai galima pradėti dirbti su BigData (didžiaisiais duomenimis). Pranešimas buvo orientuotas į analitikus ir kitus žmones, dirbančius su duomenimis. Šį kartą webinaras skirtas vadovams, rinkodarininkams ir kitiems duomenų valdytojams, kurie nori remdamiesi duomenimis efektyviai prognozuoti bei analizuoti.
Laidoje su svečiu Aurimu Pauliumi Girčiu aptarėme, kokius tikslus reikėtų kelti, kokius resursus pasitelkti, kokiais principais vadovautis ir kokius žingsnius atlikti.

Visų seminarų įrašus rasite čia.

Laidoje svečiui uždaviau šiuos ir kitus klausimus:

  • Kokiu tikslu mums gali būti naudingi didieji duomenys?
  • Kokių kompetencijų reikia, kad pradėti dirbti su didžiaisiais duomenimis ar bent pradėti domėtis?
  • Kokius daug kam prieinamus savo įmonėse duomenis galim įdarbinti?
  • Aptarkime pasitelkdami pavyzdį. UAB „Grybas” turi įvairių duomenų. Tarkim el. parduotuvė. Kaip rinkodarininkui ar vadovui suprasti, kokie duomenys gali būti naudingi? Kaip jam žinoti, kuo gali būti naudingi?
  • Kas jam gali padėti dorotis su duomenimis?
  • Kokias užduotis kelti pasamdytam profesionalui?
  • Ar galim tikėtis, kad pasamdytas profesionalas analitikas pateiks savo įžvalgas ar visada jam reikia tiksliai suformuluoti užduotį?
  • Kaip žinoti, kad pasamdytas specialistas dirba kokybiškai/kompetentingai?
  • Kokių dar resursų reikės? IT žmogaus? Serverio? Specialios programinės įrangos?
  • Kaip prieš pradedant įsivertinti projekto kaštus ir suprasti ar bus teigiama ROI?
  • Kokiose srityse ir kaip įdarbinsime duomenis? Personalizavimas tinklalapyje? Segmentavimas? Naujienlaiškių personalizavimas? Kas dar?