Ketvirtojoje Webseminarų laidoje, skirtoje el. verslo ir interneto rinkodaros specialistams, apie A/B testus elektroniniams verslams kalbinau Tautvydą Gylį, produktų vadovą iš Vinted.

Žemiau pateikiamas tiesioginės laidos įrašas.

Pilną laidų sąrašą rasite čia.

Klausimai, kuriuos aptarėme diskusijoje su Tautvydu Gyliu.

1) Kodėl tiek mažai Lietuvos el. verslų naudoja A/B testavimą?
– Kokio tipo įmonėms Lietuvoje gali būti naudingas A/B testavimas?
– Kokio tipo įmonėms jis yra aktualiausias?
– Ar A/B testavimas/eksperimentai duoda kokį nors konkurencinį pranašumą?
– Kaip Vinted panaudoja A/B testavimą?
– Kiek tam reikia skirti resursų?
– Ar reiktų apie tai galvoti el. verslams, kuriuose dirba 1-5 darbuotojai?
– Kokių kompetencijų reikia turėti įmonėje, norint pradėti dirbti su A/B testavimu?

2) Kaip pradėti ir vykdyti A/B testavimą, kokius įrankius naudoti?
– Kokias užduotis mums gali padėti išspręsti A/B testavimas?
– Kokius tikslus reiktų kelti sau prieš pradedant A/B testavimą?
– Kada nereikalingas A/B testavimas, nors gali atrodyti, kad jis reikalingas?
– Kokius įrankius A/B testavimui reiktų naudoti?
– Ar įrankiai priklauso nuo tikslo ar labiau nuo įmonės biudžeto ar dydžio?
– Ar galima viską pasidaryti su nemokamais įrankiais?
– Ar gali užtekti tik Google Analytics?
– Ar gali rinkodarininkai daryti A/B testus be IT specialistų pagalbos? Ko tam reikia?
– Jei IT specialisto pagalba būtina, kaip suformuluoti užduoti?
– Kokie žingsniai turi būti padaryti?
– Ką daro rinkodarininkas ir ką daro IT specialistas?
– Kiek laiko turi trukti A/B testavimas?
– Kiek lankytojų turi dalyvauti teste, kad testą galimą būtų laikyti vykusiu?

3) Kaip teisingai interpretuoti A/B testo rezultatus?
– Kaip išsikelti hipotezes?
– Ar aukštesnė konversija visada yra teisingas galutinis atsakymas ar yra dar kažkas?
– Kokios būna dažniausiai pasitaikančios testo rezultatų interpretavimo klaidos?

Diskusijoje buvo naudojama Tautvydo prezentacija. Ją rasite pateiktą žemiau.